7 mars

tjoo förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte haft så mycket tid .. men idag så var jag med hanna ,molly och olivia vi kom hem till mig åt och sen chillade vi bara i soffan sen skulle molly och hanna sticka till bilden och då var ja & olivia med anton  vi hade rooooligt sen vid 9 så stack dom hem för jag skulle snacka med mamma och pappa för dom var sura för nåt och nu sitter med framför daton med blött hår för jag kommer nyss från duschen så nu känner jag mig riktigt fräsh  och jag har jävligt förbannad för jag fick frånvaro när jag var på den lektionen har damp nu på lärarna för nu är min mamma & pappa as arg men ni bryr er inte ändå haha men aja nu ska jag fortsätta och lyssna på musik och chatta med mina polare kommer två eller ett inlägg imon så fortsätt kolla min blogg så skulle jag bli jävligt tacksam ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0