Bio

nu är man hemma jag har varit på bio med världens bästa , den var as bra  jag och olivia skulle sova över men det gick inte sen för henens pappa blev sjuk så jag ska sova med henne nästa helg ! aja idag vaknade jag klockan 8 typ ...
sen vid halv 4  så träffade jag olivia och vi ville gå på bio så vi fick på "this means war"  sen så stack vi till donken och nu är jag hemma och nu ska jag spela gt det var natta som sa den sida till mig men om ni tycker det är töntigt att spela det vill jag inte ha sånna taskiga kommentarer för många säger att det är tönt men iallafall nu ska jag spela det och lyssna på musik 


Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen är as bra !

2012-03-04 @ 11:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0