gilla så väljer jag ut 5 stycken jag skriver om på min blogg .

åhh vafan ska jag börja med nadde ? du är världens bästa tjej jag har snackat med du betyder verkligen allt för mig , alltid när jag mår dåligt vet jag att jag kan snacka med dig för jag litar verkligen på dig jag har svårt för att lita på folk men dig vet jag verkligen att du inte säger till nån jag är inget utan dig jag älskar dig hjärtat jag hoppas att vi träffas på i helgen !

Viktoria pllana du är en underbar tjej så jag inte känt så länge men vad spelar det för roll du är verkligen en go tjej vi har alltid roligt vi skrattar alltid när vi är tillsammans när jag ser dig får jag en skön känsla du betyder sjukt mycket för mig jag vill aldrig förlora dig för då saknas en del från mig älskar dig !

Emilia jansson du kan inte fatta hur mycket jag saknar dig ? vi var verkligen sjukt mycket början i sjuan nu är vi aldrig längre vi pratar inte ens med varandra längre , jag saknar dig sjukt mycket och jag vill träffa dig snart även om vi går i samma skola så vill jag börja vara med dig igen för vi hade så kul tillsammans vi kanske bråkar då och då men vi löser allt tillsammans jag har inte känt dig så länge bara ett halv år eller nåt men det käns som vi har känt varandra mycket längre men du betyder sjukt mycket för mig och jag älskar dig vännen jag hoppas allt är bra med dig !

Kära Amanda du är en jag kan snacka om allt för du förstår mig och lyssnar på mig ,du är en sann vän som alla nog behöver du är sjukt gullig och underbar person jag kan inte fattat att jag har lärt känna en sån underbar och perfekt person som du , du har aldrig svikt mig vi har bara ett minnen jag kommer ihåg när vi träffades på stan första gången men nu snackar vi mest i skolan och så har du lust att träffas nån dag det är bara att hör av dig för jag saknar dig såååååååååhär mycket och jag älskar dig sjukt mycket även om vi inte är så bra vänner !

Jesper åhh du är världens bästa storebror vi snackade mest i somras men nu har vi tappat kontakten men nu har vi börjat snacka igen jag är så glad att jag hittade dig du är verkligen allt jag hoppas att vi träffas på dh så kan vi dela ett minne tillsammans för jag bor i jkpg och du bor i skåne , när jesper forsberg försvann försökte jag göra så du mådde bra och så men jag finns alltid vid din sida vad som en händer bror om du mår dåligt skirv bara ett sms eller snacka med mig på fb eller nåt jag älskar dig bästa bror !


Kommentarer
Postat av: amanda som älskar sin wilma

tog åt mig varenda ord du sa hjärtat! så glad att jag hittade dig, du betyder något så grymt mycket för mig. du och jag, och så ska det förbli! glöm aldrig ALDRIG bort att jag älskar dig okej? <3

2012-03-20 @ 21:04:43
URL: http://technodrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0