hemmaaa

tja nu är jag hemma kom nyss hem från skolan med hanna !  ska snart gå ner och äta lite mat för jag as hungrig för jag har inte ätit nåt på hela dan asså gud hehe  jag och hanna tänkte att åka till stan och träffa jossan men jag och hanna är typ sjuka eller har as ont i halsen så vi kunde inte idag men vi skulle träffa henne snart igen  snart ska jag och hanna göra läxa med efter vi har ätit och gjort läxan ska jag färga hannas hår hon ska bli svart !  jag tror att det kommer bli jätte fint hehe men ska dra och äta nu

JÄTTE GAMMAL BILD PÅ MIG OCH HANNA !

Kommentarer
Postat av: Klara

Inte för att vara taskig men dina kompisar är snygga typ fjortisar

Asso du kanske kan färga håret och ha mer smink för att passa in med dom???

2012-03-24 @ 08:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0