sover hos olivia !

hej ! nu sitter jag med oliviaa och lyssnar på musik  nyss stack anton hem så skönt nu att slippa han , han är så jobbig han tar alltid min mobil iallafall idag träffade vi jossan först vi skulle träffa sebbe men han kunde inte så vi var med jossan lite på stan  sen vid halv 7 så åkte hon hem och vi kom till stan klockan halv 6 tror jag så jag & olivia var inte så mycket med henne  sen så stack jag och olivia åt och köpt gooodis för vi skulle sova över så nu har vi mysigt .. men sen efter vi hade ätit så hämtade pappa mig och olivia så åkte vi hem till mig packade och så sen träffade vi anton alla vi kollade på en film roligt roligt men sen började han bli jobbig .. imon tror jag & olivia ska träffa Albin i stan men jag vet inte en och sen ikväll så ska jag kolla på melodifestivalen jag hoppas på att dead by april vinner !  vilka tror ni eller hoppas på ?

trött ..



Kommentarer
Postat av: mathilda

tjena, nu kan du bli veckansblogg ! :)

läs mer på bloggen.

länkning direkt till inlägget --> http://ccutesmile.blogg.se/2012/march/nu-kan-du-ocksa-bli.html !



kram!<3

2012-03-13 @ 19:17:39
URL: http://ccutesmile.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vem är albin?:)

2012-03-17 @ 16:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0